Συχνές ερωτήσεις
..και συχνές απαντήσεις!
Στην προσπάθειά μας να παρέχουμε όσο το δυνατόν αρτιότερες υπηρεσίες, ετοιμάσαμε αυτή τη σελίδα με τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που μας απευθύνουν. Εαν, παρόλα αυτά, έχετε επιπλέον απορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Mέθοδοι διαφήμισης υπάρχουν πολλές… έντυπη, διαδικτυακή, multimedia, χορηγίες κ.α…
Η αποτελεσματικότητα τους όμως εξαρτάται τόσο από το οικονομικό ποσό που θα δαπανηθεί όσο και απο το είδος διαφήμισης του θα επιλεχθεί. Ανάλογα με το target group επιλέγεται και το είδος και η συχνότητα της διαφήμισης, καθώς και το ύφος που θα έχει, με στόχο την καλύτερη δυνατή απόδοση της καμπάνιας.
Με το να σχεδιάσετε το λογότυπο ή το έντυπο μόνοι σας σίγουρα θα έχετε οικονομικό όφελος και σίγουρα θα σας αρέσει το τελικό αποτέλεσμα αφού θα καλύπτει τα δικά σας αισθητικά κριτήρια. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι θα έχετε σχεδιάσει κάτι το οποίο θα μπορεί να απευθυνθεί στην αγορά και να σας φέρει τα επιθυμητά κέρδη!
Ο επαγγελματίας σχεδιαστής έχει αφιερώσει αρκετά χρόνια στο τομέα του design και της οπτικής επικοινωνίας και σίγουρα γνωρίζει κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες παραπάνω.
Γνωρίζει τα σημεία που θα κάνουν το έντυπο να ξεχωρίζει και έχοντας γνώση του ανταγωνισμού θα το σχεδιάσει ώστε να πετύχει το στόχο του. Πολλά έντυπα αν και φαίνονται “απλά και ωραία” χρειάζονται πολλές ώρες προσχεδιακής εργασίας και μελέτης ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το domain name είναι πολύ απλά το όνομά σας στο διαδίκτυο. Οι καταλήξεις διαφέρουν ανάλογα με την προτίμηση του πελάτη, αλλά και το είδος της επιχείρησης..
(π.χ. .gr, .com, .eu, .net, .biz κ.α).
Η κατοχύρωση του ονόματος μπορεί να γίνει ακόμα και αν δεν υπάρχει έτοιμο (ή σκοπός άμεσης δημιουργίας) κάποιου site. Απλά με αυτόν τον τρόπο θα είστε βέβαιοι ότι όταν μελλοντικά το θελήσετε θα υπάρχει σίγουρα διαθέσιμο το όνομα που έχετε κρατήσει. Σημειώστε οτι ήδη τα ελεύθερα ονόματα παρουσιάζουν έλλειψη!
Πολύ απλά, είναι ο χώρος στον οποίο θα φιλοξενείται το site σας ενώ η ποιότητα και η αξιοπιστία του server στον οποίο θα βρίσκεται θα καθορίσει την ανοδική ή καθοδική πορεία της παρουσία σας στο internet. Ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες παρέχουμε διαφορετικά πακέτα φιλοξενίας τα οποία έχουν και το ανάλογο κόστος, φροντίζοντας έτσι να μην πληρώνετε για υπηρεσίες που δεν σας είναι απαραίτητες. Δίνουμε έμφαση στην ασφάλεια, ενώ παρέχουμε προσωπική και αξιόπιστη τεχνική υποστήριξη.
Το SEO είναι όλες οι τεχνικές που χρησιμοποιούμε ώστε να επιτύχουμε την εμφάνιση ενός website σε μια υψηλή θέση στις κυριότερες μηχανές αναζήτησης. Σκεφτείτε ότι όταν ένας χρήστης ψάχνει για μια πληροφορία σε μια μηχανή αναζήτησης εμφανίζονται χιλιάδες αποτελέσματα. Σημασία έχουν μόνο οι ιστοσελίδες που εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων, διότι ο μέσος χρήστης δεν πρόκειται να ψάξει πέρα από τις 2-3 πρώτες σελίδες. Στόχος λοιπόν είναι τόσο η επίτευξη μιας υψηλής θέση για τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που μας ενδιαφέρουν όσο και η διατήρηση αυτής της υψηλής θέσης για μεγάλη χρονική διάρκεια.
Η κατασκευή ενός επιτυχημένου site, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το κόστος του εξαρτάται από πάρα πολλές παραμέτρους, όπως:
α/. πρώτα απ’ όλα το είδος της εταιρίας
β/. η χρήση για την οποία προορίζεται
γ/. το πόσο συχνά θα αλλάζει το περιεχόμενό του
δ/.ο όγκος της πληροφορίας που θα περιέχει
ε/. το αισθητικό αποτέλεσμα, σε σχέση με το είδος της εταιρίας, που θέλουμε να έχει.
..και πολλές άλλες…
Συνεπώς, πρίν δώσουμε μια οικονομική προσφορά, πρέπει να έχει προηγηθεί τουλάχιστον ένα ραντεβού με τον πελάτη, ώστε να συζητήσουμε και να καταλήξουμε σε μεγάλο βαθμό στο είδος (άρα και στο κόστος) του site που πρέπει να κατασκευαστεί.
Όπως είναι λογικό, κάθε εταιρία προσφέρει τις υπηρεσίες της σύμφωνα με τα λειτουργικά έξοδα που πρέπει να καλύπτει αλλά και με το πόσο κοστολογεί την ποιότητα της εργασίας της.
Ο πελάτης θα πρέπει να παίρνει προσφορές απο τουλάχιστον 2-3 εταιρίες και στη συνέχεια να επιλέγει αυτή που θεωρεί οτι έχει την καλύτερη σχέση κόστους & ποιότητας, αλλά ίσως πιο σημαντικά, αυτή που προσφέρει αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
Το όνομα και η εικόνα της εταιρίας είναι αυτό που αντιπροσωπεύει την προσωπικότητα και την φιλοσοφία της κάθε επιχείρησης φέρνοντας την πιο κοντά στον καταναλωτή.
Είναι ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο της επιχείρησης γιατί, εφόσον το σήμα-λογότυπο είναι επιτυχημένο, δένει σε συνειδητό και υποσυνείδητο επίπεδο τον πελάτη με την εταιρία, αυξάνοντας συνεπώς τις πωλήσεις της.
Στην εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνονται οι κάρτες, οι φάκελοι, τα επιστολόχαρτα και τα folder παρουσίασης.
Η ψηφιακή εκτύπωση είναι μια σχετικά νέα τεχνολογία για τη παραγωγή μικρού αριθμού αντιτύπων, προσφέροντας μια λύση οικονομική και ευέλικτη για την έντυπη παρουσία της εταιρίας σας.
Η BPD έχει στη διάθεσή της δύο τέτοιες μηχανές και μπορεί να παρέχει με εκπληκτικούς χρόνους παράδοσης, εκτυπώσεις μέχρι και 2.000 κάρτες ή έως και 500 φυλλάδια Α5.
Η εκτυπώση Οffset χρησιμοποιείται για την παραγωγή μεγάλου αριθμού αντιτύπων και είναι πολύ πιο οικονομική ανα τεμάχιο, μιας και η τεχνολογία της είναι τελείως διαφορετική απο αυτή της ψηφιακής εκτύπωσης.
Στην Offset υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης χρωμάτων Pantone, (ακόμα και χρυσά, ασημί ή φωσφοριζέ χρώματα) και πολλές επιλογές σε ειδικά χαρτιά (ανάγλυφα, χρωματιστά κτλ).
Τα μελάνια αυτής της τεχνικής όμως, απαιτούν αρκετό χρόνο για στέγνωμα και αυτό -σε συνδυασμό με τις μεγάλες ποσότητες- απαιτεί με τη σειρά του μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης.. (5 -10 ημέρες ανάλογα την περίπτωση).
Με την ολοκλήρωση του σχεδιασμού ξεκινάει και η εκτύπωση του εντύπου. Η διαδικασία εκτύπωσης εντύπων ειναι αρκετά πολύπλοκη λόγω πολλών μορφών εκτυπωτικών μεθόδων που υπάρχουν αλλά και ο μεγάλος αριθμός υλικών στα οποία μπορούμε να την εφαρμόσουμε.. Για αυτό το λόγο οι τυπογραφικές εκτυπώσεις εντύπων διαφέρουν από τις κοινές εκτυπώσεις γραφείου.
Αρχικά ο εκτυπωτής που θα δημιουργήσει το τελικό δοκίμιο (το οποίο θα πρέπει να εγκρίνει ο πελάτης πρωτού προχωρήσει η δουλειά) πρέπει να είναι καλιμπραρισμένος με τον εκτυπωτή που θα τυπώσει τα έντυπα με αποτέλεσμα να έχουμε και τα σωστά χρώματα.
Συνήθως γίνεται ψηφιακή εκτύπωση δοκιμίου (η οποία είναι πιο οικονομική), αλλά υπάρχει και η δυνατότητα εκτύπωσης δοκιμίου Χρωμαλίνης για την 100% πιστότητα χρωμάτων.
Μεγάλη σημασία για το επιθυμητό αποτέλεσμα έχει η επιλογή του χαρτιού. Ένα γραφιστικό θέμα θα έχει διαφορετικό εκτυπωτικό αποτέλεσμα σε ειδικά ανάγλυφα χαρτιά και διαφορετικό σε Illustration ή αυτοκόλλητα χαρτιά. Η διαφορά δεν σημαίνει και διαφορετικό αποτέλεσμα χρώματος (π.χ αντι για κόκκινο να τυπωθεί πράσινο λόγω χαρτιού) αλλά συνήθως μικρές διαφορές στην τονικότητα ή την οξύτητα του χρώματος (δηλαδή το έντονο κόκκινο μπορεί να φαίνεται πιο βαθύ).
Έχει μεγάλη σημασία η επιλογή του χαρτιού ως προς την ποιότητα για να υπάρχει το καλύτερο αποτέλεσμα στην αποτύπωση του σχεδιαστικού έργου.
Η δημιουργική μας διαδικασία
1.
Συζητάμε με τον πελάτη για να διαπιστώσουμε τις πραγματικές του ανάγκες. Κάνουμε έρευνα αγοράς και ανταγωνισμου.
Μελέτη έργου
2.
Σχεδιάζουμε τη μακέτα μέσα απο συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη. Προσπαθούμε το αποτέλεσμα να ικανοποιεί τον πελάτη και ταυτόχρονα να αποτελεί άρτια εικαστική πρόταση.
Δημιουργία μακέτας
3.
Κατά την παραγωγή του προϊοντος ελέγχουμε όλα τα στάδια ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι άψογο ποιοτικά.
Παραγωγή προϊοντος